Dengar dan hayati :)

Friday, December 31, 2010

Azam tahun baru :D

2010 I'm gonna miss you :(
it's hard to say good bye but I had to!
say welcome to 2011 :)

Memandangkan berlalunya 2010 maka bermulalah tahun baru iaitu 2011
dan dengan semangat tahun baru ni aku dah berazam untuk belajar bersungguh-sungguh sebab nak SPM Ya ALLAH cepatnya masa berputar.

Azam aku ialah nak DEACTIVATE FACEBOOK mungkin hampir setahun SPM punya pasal
so dengan ini saya Nur Adibah ingin mengutuskan bahawa mulai saat ini tiada lagi keseronokkan bersama FB dan yg lain2 huwaa sedih je dan dengan ini saya Nur Adibah ingin meminta maaf kepada anda,anda dan anda jika ada buat salah dan silap yela dah lah nak deactivate FB so tk dapat nak berhubung lagi dah huhu maafkan lah ye ye ? hehe sayang anda :) Doakan supaya saya berjaya dalam SPM nanti INSYA ALLAH dan untuk anda juga yang menjadi mangsa SPM semoga berjaya INSYA ALLAH :)

So jumpa nanti lepas SPM :)


No comments:

Post a Comment